Social media roentgen

10 - 11 grudnia 2016

O szkoleniu

W biznesie najważniejszy jest biznes, ale w osiągnięciu wyniku mogą pomóc nowoczesne narzędzia komunikacji i sprzedaży jakie oferują media społecznościowe. Od budowania wizerunku, przez kontakt z klientem, po sprzedaż. Firmy, które rozwijają customere care w social mediach zyskują wiernych klientów, którzy stają się ambasadorami marki. Firmy, które potrafią komunikować się z klientami w nowoczesny sposób umieją też w porę zidentyfikować pierwsze objawy kryzysu i zapobiec mu nim wybuchnie i nadszarpnie ich wizerunek. Firmy, które podążają za klientem, tam, gdzie on jest i są otwarte na komunikację z nim, notują dużo większe wzrosty. Kim jest Twój klient? Gdzie jest? Z jakich narzędzi korzysta? Jak z nim rozmawiać i jak przekonać go, że to właśnie Twoje usługi są dla niego najlepsze? Jak radzić sobie z dynamicznie zmieniającymi się trendami w mediach społecznościowych? O tym będziemy mówić podczas Akademii Wenusjanek. Bo przecież social media są kobietą!

Trener

Agata Lipiec

Social media rentgen.

Czego się dowiesz?

  • dowiesz się, jakie aspekty wziąć pod uwagę przygotowując strategię komunikacji w mediach społecznościowych dla swojej firmy
  • dowiesz się na co zwrócić uwagę przygotowując proces customer care
  • dowiesz się jak dzięki dobrej obsłudze klienta można zwiększyć zysk biznesowy
  • dowiesz się dlaczego jest to jeden z najistotniejszych obszarów mediów społecznościowych

Co zyskasz?

  • będziesz potrafiła dopasować odpowiednie kanały do różnych celów komunikacji
  • będziesz umiała radzić sobie z trudnymi klientami
  • poznasz formaty reklamowe istniejące w kanałach social media
  • nauczysz się korzystać z kanałów social mediowych adekwatnych do potrzeb firmy i celów komunikacyjnych i marketingowych

Metody szkoleniowe

wykład

ćwiczenia praktyczne w grupach

case study

dyskusja

Program szkolenia

Czas trwania: 2 dni (16h lekcyjnych)
Dzień pierwszy Dzień drugi

Moduł 1 (9:00 – 10:50) 
Social media – wprowadzenie.

Moduł 1 (9:00 – 10:50)
Strategia komunikacji.

przerwa 10 min przerwa 10 min

Moduł 2 (11:00 – 12:30)
 
Co takiego Facebook ma w sobie, że musisz na nim być?

Moduł 2 (11:00 – 12:30)
Wybór kanałów adekwatnych do potrzeb firmy, celów komunikacyjnych i biznesowych.

przerwa lunchowa  40 min przerwa lunchowa  40 min

Moduł 3 (13:10 – 14:50)
 
Jeśli nie Facebook, to co? Jak wybić się w innych kanałach social media?

Moduł 3 (13:10 – 14:50)
Obsługa klienta w sieci.

przerwa 10 min przerwa 10 min

Moduł 4 (15:00 – 16:00)
Wymiana doświadczeń – warsztaty.

Moduł 4 (15:00 – 16:00)
Promocja treści i reklamy w mediach
społecznościowych.

Jak wziąć udział w szkoleniu?

Akademia Wenusjanki obejmuje cykl 10 szkoleń weekendowych.

Cena udziału w szkoleniu zawiera:

  • Udział w dwudniowych warsztatach
  • Dostęp do materiałów i nagrań
  • Niezbędnik powitalny
  • Mnóstwo praktycznej wiedzy, która pomoże
    w rozwoju Twojej firmy
  • Lunch oraz przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia kursu

Zapisz się!

Zostań Idealną Businesswoman – więcej wybierasz, płacisz mniej. W pakiecie taniej!

Do podanych cen należy doliczyć VAT w wysokości 23%.

Pakiet 1 szkolenie

1 200 zł

Pakiet 3 szkoleń

3 300 zł

Pakiet 5 szkoleń

5 000 zł

Pakiet 7 szkoleń

6 300 zł

Pakiet wszystkich 10 szkoleń

8 500 zł